Nieuwjaarsborrel 2024

Nieuwjaarsborrel 2024!

Beste leden,

Het is weer zover! Het bestuur heeft het genoegen om u allen uit te nodigen voor onze spetterende Nieuwjaarsborrel op woensdag 3 januari om 20:00, een traditie die we met veel plezier voortzetten. Een uitgelezen kans om samen het nieuwe jaar feestelijk in te luiden en goede wensen uit te wisselen.

Datum: Woensdag 3 januari 2024
Aanvang: 20:00 uur
Locatie: Onze vertrouwde vereniging

Net als voorgaande jaren staat er weer een gezellig samenzijn op het programma, waarbij hapjes en drankjes uiteraard niet zullen ontbreken.
Grijp deze gelegenheid aan om bij te praten met oude bekenden en nieuwe gezichten te leren kennen.
Partners zijn meer dan welkom om deze feestelijke avond met ons te delen.

Het afgelopen jaar was een jaar van uitdagingen en successen, en we kijken ernaar uit om samen met jullie nieuwe herinneringen te creëren in het komende jaar.

Namens het bestuur wensen we u alvast fijne feestdagen en een gezond en voorspoedig 2024!

Met vriendelijke groet,

Updated: december 27, 2023 — 2:28 pm