Algemene Leden Vergadering 2023

Beste leden,

Wij zijn verheugd jullie uit te nodigen voor de Algemene Leden Vergadering op woensdag 26 juli 2023 in ons verenigingsgebouw.
Het belooft een informatieve en gezellige avond te worden waarop we samen belangrijke zaken zullen bespreken en beslissingen zullen nemen die onze vereniging vooruit zullen helpen.

Datum: woensdag 26 juli 2023
Tijd: 20:30 uur
Locatie: Oude medelsestraat 9, Tiel

Tijdens deze vergadering zullen we terugblikken op de afgelopen periode, financiële resultaten presenteren en plannen voor de toekomst bespreken.
Het is een geweldige gelegenheid om je stem te laten horen en betrokken te zijn bij de ontwikkeling van onze vereniging.

We moedigen alle leden aan om aanwezig te zijn en hun ideeën, suggesties en vragen te delen.
Jouw inbreng is van onschatbare waarde en draagt bij aan de groei en bloei van onze vereniging.

Na de vergadering is er tijd voor informele gesprekken en een hapje en drankje.
Het is een uitstekende gelegenheid om andere leden te ontmoeten en nieuwe connecties binnen de vereniging te leggen.

Zorg ervoor dat je deze datum in je agenda noteert en we hopen je te mogen verwelkomen op de Algemene Leden Vergadering.
Samen werken we aan een sterke en succesvolle toekomst voor onze vereniging!

Met vriendelijke groet,

Updated: juli 5, 2023 — 7:16 am