Hartelijk Welkom…

Hartelijk welkom bij SV Generaal Chassé.

Welkom op de website van Schietsportvereniging Generaal Chassé.
Wij hopen dat je op onze site een goed beeld krijgt van wat onze vereniging doet en waar zij voor staat.

In het kort, de verenging biedt sportschutters de gelegenheid hun sport te beoefenen, zowel op recreatief- als op wedstrijdniveau. SV Generaal Chassé is een KNSA gecertificeerde vereniging. Dit houdt in dat de vereniging voldoet aan de eisen zoals de Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie deze heeft vastgesteld waarbij veiligheid en het positief uitdragen van de schietsport belangrijke aspecten zijn. Daarnaast vinden wij het als vereniging belangrijk dat de leden ook gezellig met elkaar kunnen omgaan en na afloop van het schieten, onder het genot van een drankje, gezellig aan de bar kunnen zitten.

SV Generaal Chassé is een vereniging die alles in eigen beheer heeft. Het gebouw en de grond erom heen. Vrijwilligers spelen een heel belangrijke rol binnen onze vereniging. Daarom stellen wij het erg op prijs als de leden zich vrijwillig inzetten voor de diverse taken.

Heb je na het lezen van alle informatie op onze website belangstelling om lid te worden van onze vereniging, dan nodigen wij je graag uit om contact op te nemen. Stuur daarvoor een mailtje naar info@svgeneraalchasse.nl. Eén van onze bestuursleden neemt dan contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek.
Tijdens dit gesprek zullen wij over de vereniging vertellen en je rondleiden op de vereniging. We stellen je dan graag in de gelegenheid om uitgebreid vragen te stellen.

Op goed geluk langskomen kan ook, maar we kunnen dan niet garanderen dat er een bestuurslid aanwezig en beschikbaar is om je te woord te staan.

Wij hopen graag van je te horen……..

Namens het bestuur van SV Generaal Chassé
Januari 2023