Gesloten tot 28 April!

Op last van de KNSA is door het bestuur besloten de vereniging tot 28 april te sluiten.
Dit gaat per direct in!

Toelichting

Het Corona-virus heeft Nederland stevig in zijn greep en naar het zich laat aanzien is een spoedige positieve wending niet te verwachten. Gistermiddag heeft premier Mark Rutte, samen met minister van Medische Zorg en Sport Bruno Bruins en Jaap van Dissel van het RIVM, tijdens een persconferentie vergaande maatregelen afgekondigd, in ieder geval tot en met 28 april a.s.

Omwille van ieders gezondheid, kan en wil het bestuur van Generaal Chassé niet achterblijven. Er is besloten de activiteiten van de vereniging met onmiddellijke ingang op te schorten tot nadere berichtgeving, in ieder geval tot en met dinsdag 28 april.
Een vervelend besluit voor ons allen, maar wij gaan ervan uit dat u begrip hiervoor heeft.

NOC*NSF adviseert haar leden om alle clubbijeenkomsten – waaronder sportwedstrijden – tot en met 28 april af te gelasten.

12 maart heeft de Nederlandse regering nieuwe maatregelen genomen ter bestrijding van de verspreiding van het coronavirus (COVID-19). In het kort komen die erop neer dat wat begin van de week het advies was voor Noord-Brabant, nu voor heel Nederland geldt en tot en met 28 april. Vandaar dat NOC*NSF opnieuw, en nu voor heel Nederland met klem adviseren alle sportevenementen waaronder de competitie-, oefen en trainingswedstrijden af te gelasten. In ieder geval tot en met 28 april.

Updated: april 3, 2020 — 5:37 pm